Luomusuperpossu lennähtää edistämään luomuruokaa

22.04.2013
Ajantasaista tietoa luomuruuasta jakaa uusi Luomun juuret –kampanja. Sen avulla Pro Luomu –järjestö aikoo kirkastaa kuluttajien tietoja luomuruuan eduista. Teemat on poimittu luomun brändioppaasta: Hyvää puhtaasti, Hyvää eläimille, Hyvää makua ja Hyvää huomiselle.

Valtion rahoittamassa kampanjassa hyödynnetään verkkosivujen lisäksi yhteisömedioita, kuten Pro Luomun Facebook-sivuja ja kuvien jakopalvelu Pinterestiä.

Sarjakuvataiteilija Jii Roikosen piirtämän luomusuperpossun nimi syntyy yleisöäänestyksellä.

Kampanjan maskotti Luomusuperpossu saa nimen viikonloppuna pidettävässä Lähiruoka- ja luomutapahtumassa Helsingissä. Sarjakuvataiteilija Jii Roikosen piirtämän luomusuperpossun nimi syntyy yleisöäänestyksellä. Kesällä maskotti matkustaa luomutilojen avoimet ovat -tapahtumiin ja tuottajatoreille. (Ruokatieto)