Avoin työpaikka: Ruokatieto Yhdistys ry hakee toiminnanjohtajaa

21.01.2019
Tarvitsemme intohimoista suomalaisen ruuan puolesta puhujaa. Vastattavanasi on erityisesti arvostetun Hyvää Suomesta -merkin brändin vahvistaminen.
Edeltäjän siirtyessä eläkkeelle etsimme innokkaan tiimimme vetäjäksi yhdistyksellemme uutta toiminnanjohtajaa.

Voit olla etsimämme henkilö, jos sinulla on:

• soveltuva korkeakoulututkinto
  • laaja-alaista ymmärrystä kotimaisesta elintarvikesektorista ja aitoa innostusta suomalaisen ruuan ja ruokakulttuurin edistämiseen
  • vahvaa nykyaikaista viestinnällistä näkemystä ja osaamista sekä intoa osallistua julkiseen ruokakeskusteluun
  • brändirakentamisen osaamista
  • olemassa olevia ja kykyä rakentaa yhteiskunnallisia verkostoja
  • muutosten johtamiskykyä

Tarjoamme merkittävän roolin ja vaikuttamismahdollisuuden suomalaiseen ruokaketjuun, laajat yhteistyöverkostot ja -mahdollisuudet sekä intohimoisesti asialle omistautuneen työyhteisön.
Pyydämme hakemukset palkkatoivomuksineen osoitteeseen hakemukset@ruokatieto.fi 11.2.2019 mennessä. Toivomme, että voit ottaa tehtävän vastaan 1.6.2019 alkaen.
Lisätietoja tehtävästä antaa hallituksen puheenjohtaja Antti Sahi, puh. 0400-804496, 28.1 klo 14 - 17 ja 29.1 klo 8 - 10 sekä toiminnanjohtaja Tiina Lampisjärvi, puh. 040 7222424, 25.1. klo 9 - 11 ja 31.1. klo 15 - 17.

Ruokatieto Yhdistys ry:n tehtävänä on edistää suomalaista ruokakulttuuria ja kotimaisen elintarvikeketjun tunnettuutta ja kilpailuetua. Visiomme mukaan kuluttajat ymmärtävät kotimaisen elintarvikeketjun merkityksen hyvinvoinnin takaajana ja suosivat ostopäätöksissään suomalaista ruokaa. Toimintamme ytimessä on Hyvää Suomesta -merkki, joka on käytössä noin 10 000 tuotteessa. Yhdistyksellä on lähes 300 jäsentä, joihin kuuluvat kaikki Hyvää Suomesta -merkkiä käyttävät yritykset ja muita yhteisöjä teollisuuden, kaupan ja maatalouden alalta. Lisätietoja www.hyvaasuomesta.fi, www.ruokatieto.fi