Haemme elintarvikeasiantuntijaa vakinaiseen työsuhteeseen

07.06.2018

Haemme vakinaiseen työsuhteeseen kehittämistavoitteista ja aikaansaavaa

ELINTARVIKEASIANTUNTIJAA

Ruokatiedon elintarvikeasiantuntijana pääset mukaan suomalaisen ruokaketjun näköalapaikalle.

Tehtäviisi kuuluu vastata Hyvää Suomesta -merkin auditointiprosessin kehittämisestä, osallistua jäsenpalveluiden ja verkostoyhteistyön toteuttamiseen sekä viestintään.

Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja asiantuntemusta laatujärjestelmiin. Tunnet suomalaisen ruokaketjun toimintaa ja alaa koskevia säädöksiä. Katsomme eduksi elintarvikkeiden valmistus- ja hankintaprosessien tuntemuksen, kokemuksen elintarvike- tai ruokapalvelualalta sekä näytöt kehitystehtävistä. Odotamme tietoteknisiä valmiuksia, hyviä yhteistyötaitoja sekä kykyä toimia paineen alla. Toivomme sinulta aitoa kiinnostusta kotimaisen ruokaketjun toiminnan edistämiseen.

Viisihenkinen työyhteisömme on vauhdikas ja toisia tukeva. Työssäsi pääset vaikuttamaan työskentelytapoihin, sidosryhmiin ja laajasti kotimaisen ruokaketjun toimintaan. Työpisteesi sijaitsee toimistossamme Helsingin Tukkutorilla voimakkaasti kehittyvän Kalasataman alueella.

TYÖNANTAJA

Ruokatieto Yhdistys ry:n tehtävänä on edistää suomalaista ruokakulttuuria ja kotimaisen elintarvikeketjun tunnettuutta ja kilpailuetua. Visiomme mukaan kuluttajat ymmärtävät kotimaisen elintarvikeketjun merkityksen hyvinvoinnin takaajana ja suosivat ostopäätöksissään suomalaista ruokaa. Toimintamme ytimessä on Hyvää Suomesta -merkki, joka on käytössä noin 10 000 tuotteessa. Yhdistyksellä on lähes 300 jäsentä, joihin kuuluvat kaikki Hyvää Suomesta -merkkiä käyttävät yritykset ja muita yhteisöjä teollisuuden, kaupan ja maatalouden alalta. Lisätietoja www.hyvaasuomesta.fiwww.ruokatieto.fi

HAKEMINEN

Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Tiina Lampisjärvi 13.6. klo 13-14.30 ja 14.6. klo 15-16.30,  p. 0407222424.
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivo-muksineen sähköisesti viimeistään 19.6.2018 mennessä osoitteeseen: tiina.lampisjarvi@ruokatieto.fi.

Haastattelemme sopivat hakijat kesä-heinäkuun vaihteessa ja toivomme aloitusajankohdaksi elo-syyskuuta.