Ruokatieto Yhdistys ry jatkaa Maito ja Terveys ry:n työtä - ravitsemusaineisto on edelleen tilattavissa

maito  ja terveys
29.06.2020
Maito ja Terveys ry:n toiminta itsenäisenä yhdistyksenä päättyi kesäkuussa. Tämä ei kuitenkaan merkitse yhdistyksen tekemän työn päättymistä, vaan puolueetonta viestintää maidon ja maitovalmisteiden merkityksestä ravitsemukselle ja terveydelle jatkaa Ruokatieto Yhdistys ry. Myös Ruokatiedossa maidon ravitsemusviestinnän pohjana ovat valtakunnalliset ravitsemussuositukset.

Maito ja Terveyden työstä jatketaan tiedotustoimintaa, some-viestintää Twitterissä ja Maitolähettilään Facebookissa, Ravitsemuskatsaus-lehden julkaisua asiantuntevan toimituskunnan kanssa ja yhdistyksen julkaiseman suositun aineiston ylläpitoa ja lähettämistä tilaajille. Myös yhdistyksen nettisivut pysyvät tutussa osoitteessaan maitojaterveys.fi.

Jatkossakin ravitsemukseen liittyvää aineistoa voi tilata maitojaterveys.fi-sivuilta kohdasta aineiston tilaus. Sähköpostitse aineistosta voi kysellä osoitteella info.maitojaterveys(at)ruokatieto.fi

Ruokatieto Yhdistys ry:ssä maitoviestintää luotsaa ohjausryhmä, jossa on mukana Maito ja Terveys ry:n kannattajajäsenistä Osuuskunta Maitokolmion toimitusjohtaja Juha Murto-Koivisto, Osuuskunta Maitomaan toimitusjohtaja Markku Iivonen ja kaupallinen johtaja Kari Karpale Osuuskunta Satamaidosta ja yhdistyksen pitkäaikainen hallituksen jäsen, viimeisin varapuheenjohtaja, maidontuottaja Pekka Lestinen.

Lisätietoa:
Toiminnanjohtaja Anni-Mari Syväniemi, Ruokatieto Yhdistys ry, anni-mari.syvaniemi(at)ruokatieto.fi tai +358 50 511 8909 (Suora) +358 40 710 4170 (Ruokatiedon toimisto)